Garantie

Garantie en Klachten

Tevredenheidsgarantie
Wij willen graag dat u tevreden bent met uw aankopen. Daarom heeft u een zichttermijn van 14 dagen. Als uw aankopen niet aan uw verwachtingen voldoen dan kunt u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling de koop ontbinden door het artikel binnen die 14 dagen te retourneren. U ontvangt dan het reeds betaalde bedrag retour. Voor meer informatie over ons retourbeleid kunt u bij ruilen & retourneren kijken.

Verkeerd product ontvangen
Wij behandelen uw bestelling met zorg. Toch is het mogelijk dat er fouten worden gemaakt. Als u een product heeft ontvangen dat u niet hebt besteld kunt u contact met ons opnemen via info@homepresents.nl of door ons te bellen tijdens onze openingstijden. Wij zorgen er dan voor dat u zonder extra kosten het correcte artikel zult ontvangen.

Beschadigd product
Als uw bestelling beschadigd is tijdens de verzending, kunt u contact met ons opnemen via info@homepresents.nl of door ons te bellen tijdens onze openingstijden.

Garantie
Home Presents garandeert u wettelijke rechten op een artikel conform de redelijkerwijs gewekte verwachtingen. Dit doen wij, afhankelijk van je artikel, door vervanging, reparatie of terugbetaling. Daarnaast gelden voor bepaalde producten fabrieksgaranties. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen via info@homepresents.nl of door ons te bellen tijdens onze openingstijden.

Klachtafhandeling
Als u een klacht heeft over onze diensten of producten unt u contact met ons opnemen via info@homepresents.nl of door ons te bellen tijdens onze openingstijden. Wij zullen uw klacht uiterlijk binnen een week behandelen en u zult binnen een week een inhoudelijke reactie van ons ontvangen op de klacht.

Openingstijden

  • Maandag: gesloten
  • Dinsdag: 10.00 - 17:30
  • Woensdag: 10.00 - 17:30
  • Donderdag: 10.00 - 21:00
  • Vrijdag: 10.00 - 17:30
  • Zaterdag: 10.00 - 17:00
  • Zondag: 12.00 - 17:00
  • (1e van de maand)

Home Presents